שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

1תוך כמה זמן הפריטים נשלחים ללקוחות הקצה?
רוב הפריטים בקטלוג זמינים במלאי במחסן המרכזי של החברה בגעש וניתן להוציא משלוח באותו היום. ניתן לבקש גישת משווקים על מנת לראות בזמן אמת את המלאי הזמין.
2מי מטפל בגרפיקה שנדרשת עבור ההזמנה?
יש לנו מעצבות גרפיות בחברה, לכן ניתן לשלוח את כל החומרים ואנחנו נטפל בכל צרכי העיצוב כחלק מהפרויקט.
3האם יש כמות מינימום להזמנה?
כן, כמות המינימום להזמנה היא 200 פריטים.
4איך מבקשים גישת משווקים?
שולחים מייל עם פרופיל חברה ובקשה מנומקת לכתובת [email protected] ואנחנו נפתח עבורך חשבון משווק באתר.
5האם יש התחייבות לאיכות המוצר? איך אני יודע שהמוצרים שלכם טובים?
כל המוצרים שלנו מאוד מוקפדים מבחינת האיכות - אנחנו בוחרים ומייבאים אך ורק את הטובים ביותר, ואנו מבטיחים את שביעות רצון הלקוח - בהתחייבות. (בכפוף לתנאי השימוש באתר)
6האם אפשר לבקר במשרדי החברה בגעש?
כן, יש לנו אולם תצוגה מרהיב במשרד הראשי בגעש, וניתן להגיע אלינו להתרשם, לבחור ולהתייעץ. מומלץ לתאם את ההגעה מראש בטלפון 09-8658777
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.