שאלות נפוצות
1תוך כמה זמן הפריטים נשלחים ללקוחות הקצה?
רוב הפריטים בקטלוג זמינים במלאי במחסן המרכזי של החברה בגעש וניתן להוציא משלוח באותו היום. ניתן לבקש גישת משווקים על מנת לראות בזמן אמת את המלאי הזמין.
2מי מטפל בגרפיקה שנדרשת עבור ההזמנה?
יש לנו מעצבות גרפיות בחברה, לכן ניתן לשלוח את כל החומרים ואנחנו נטפל בכל צרכי העיצוב כחלק מהפרויקט.
3האם יש כמות מינימום להזמנה?
כן, כמות המינימום להזמנה היא 200 פריטים.
4איך מבקשים גישת משווקים?
שולחים מייל עם פרופיל חברה ובקשה מנומקת לכתובת [email protected] ואנחנו נפתח עבורך חשבון משווק באתר.
5האם יש התחייבות לאיכות המוצר? איך אני יודע שהמוצרים שלכם טובים?
כל המוצרים שלנו מאוד מוקפדים מבחינת האיכות - אנחנו בוחרים ומייבאים אך ורק את הטובים ביותר, ואנו מבטיחים את שביעות רצון הלקוח - בהתחייבות. (בכפוף לתנאי השימוש באתר)
6האם אפשר לבקר במשרדי החברה בגעש?
כן, יש לנו אולם תצוגה מרהיב במשרד הראשי בגעש, וניתן להגיע אלינו להתרשם, לבחור ולהתייעץ. מומלץ לתאם את ההגעה מראש בטלפון 09-8658777